Alt, 15 Aralık 2016 – 5 Şubat 2017 tarihleri arasında Rania Stephan’ın film ve fotoğraflarına yer veren “Beni Asla Bırakma” başlıklı sergiye ev sahipliği yapıyor. Stephan, Türkiye’deki ilk solo sergisinde Mısırlı film yıldızı Soad Hosni (1943-2001) ve Hosni’nin yaşadığı dönemle ilgili işlerini gösterecek. Sanatçı, Hosni’nin 2001’de Londra’daki şüpheli ölümünün ve ardında bıraktığı mirasın yansımaları aracılığıyla kadınların temsil edilme biçimlerini ve imgelerin toplumları şekillendirmedeki etkisini sorguluyor.
Rania Stephan’ın Three Disappearances of Soad Hosni [Soad Hosni’nin Üç Kayboluşu, 2011] adlı videosu, tamamen Soad Hosni’nin 1959 ve 1991 yılları arasında yaptığı filmlerden sahnelerle oluşturulmuş, 70 dakikalık bir film. Still Moving [Hareket Eden Kare, 2016] ise Hosni’nin yüzünün 10 saniyelik yakın çekimini 11 dakikalık bir sekansa dönüştürürken, kaynak malzemesi olan VHS kasedin grenli dokusu ve titreşimlerini ön plana çıkarıyor ve bu kusurluluğu, güzelliğini acı içerisindeyken bile koruyan bir yüz aracılığıyla daha da vurguluyor.
64 Dusks [64 Gün Batımı, 2016] adlı diptik serisi, Hosni’nin 21 Haziran 2001’de intihar ettiği zaman dilimi olan gün batımında, şehirdeki konumu önemli olmaksızın sanatçının karşılaştığı farklı mekân ve görüntüleri yan yana getiriyor. Aynı adlı videoda, 64 Dusks [64 Gün Batımı, 2013], hareket eden araçtan yapılan çekimlerde yıldızın ölüme atladığı apartman görülüyor. Sanatçının, Hosni elinde kamera tutarken ve gülümserken görüldüğü buluntu bir fotoğraf olan işi Who Else Could It Be [Başka Kim Olabilirdi Ki, 2016] ise, bu sergi kapsamında, Stephan ve Lübnanlı galericisinin de içinde olduğu ilişkiler ağının sessiz bir tanığı olarak beliriyor.